ستاره باران

21

+ قرار بود مهر وارد فاز جدید زندگیم بشم ولی دانشگاه راه نیومد فاز جدیده موند برا بهمن ماه :) البته کمی تا قسمتی راضی ام ولی منم شدم یکی از دلایل عقب موندگی ... چون مجبورم تو رشته غیرتخصصی خودم کار کنم که به شدت بیزارم ...

یکی از هم دوره ای ها که اونم نمی خواست تو رشته غیر تخصصیش فعالیت کنه بهم گف میخوام دوباره کنکور بدم :| فکر نکنم بشه ... ولی این هم دوره ای یکی از مخ ها بود که به دلیل استرس سر جلسه کنکور نتونست پزشکی قبول شه :| 

+ از بس عروسی رفتم دیگه دارم بالا میارم :| فقطم زرشک پلو میدن :|

دیشب که باز عروسی بودم یکی از هم کلاسیای دبیرستانم منو دید و واسه عروسیش که هفته بعده دعوت کرد ، یعنی هنوز دوتا عروسی مونده و منم به شدت بی لباس :| چی بپوشم آخه؟ :(

عیدتونم مبارک

عزیزان سید دعا برای من یادتون نره :)


+ اگــر کسی به دلت نشست ، بدان در باطن او چیزی هست که یا صدایت می کند و یا صدایش کرده ای !! 

آن چیز از جنس توست و تو مالک آنی ... انگار سالهاست که میشناسی اش ...

سلام عزیزدلم.
خوبی؟فدای تو چشمات قشنگ میبینه خیلی لطف داری بانو.
میبوسمت.
سلام آوا جونی ، خودت قشنگی خوشگلم :* بوس بوس :*
شنبه ۳ مهر ۹۵ , ۱۷:۰۸ خانم آقای الف(آیلین)
خونه ی جدید مبارکه :) 
درباره درس و دانشگاه نظری ندارم ولی عروسی خیلی دلم میخواد امسال یه عروسی دعوت بودیم نشد نرفتیم :(
مرسی عزیزم :) ، بیا جای من برو عروسی :| هنو یکی مونده :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نو پایی اینجا توجه نکن ! نویسنده اش سال هاست که در این کار است!هرچند که نوشته هایش نابالغ است.

اینجا یک صفحه مجازی نیست بلکه صفحه ای از دل نویسنده است که دوست دارد همراه داشته باشد.

اگر از اینجا گذر کردی و خطی از دل نوشته هایش را خواندی ، یادگاری ای برای او بگذار ...
Designed By Erfan Powered by Bayan