ستاره باران

18

+ یه سریال کره ای دارم نیگا می کنم که صدای گوشی دختره مثل زنگ گوشی خودمه ... قسمت های اول هروقت گوشیش زنگ میزد یه نگاهی به گوشیم مینداختم ولی الان دیگه میدونم از فیلمه اس ... حالا عصری داشتم تی وی میدیدم صدای تلفن خونمونو شنیدم فک کردم که خب از تلویزیونه دیگه یهو بابام صدام کرد که چرا گوشیو برنمیداری؟ نگو گوشی خودمونه D:

تو این سریال کره ایه هم حیف تازه داشتم اسم ها و شخصیاتو رو میشناختم ولی دیگه قسمت های آخرشه D:

+ یه هفته دیگه وارد فاز جدید زندگیم میشم ، نمیدونم چی میشه و نمیدونم چه حسی خواهم داشت ولی امیدوارم شرمنده نشم ...

+ نمیدونم چرا حالم اینجوریه ! دلم میخواد یه نفر باشه که باهاش حرف بزنم ولی کسی نیست :(

+همین روزاس که گوشی جدیدو بگیرم ولی باز تو دوراهی ام ! از نظر قیمت note5 مناسبه ولی آیفونم میبینم آب از لب و لوچه ام راه میوفته :| (کاش منم از این پولدارا بودم که ماه به ماه گوشی عوض میکنن)


چرخ و فلک


به نظر من ایفون بگیر وجدانا خوبه
:)))))
:)
ما سالی یه بار هم گوشی عوض کنیم خیلی هنر کردیم واقعا!
فاز جدیدت مبارک دی ماهی جااان😁
من چهارساله دارمش D:
مرسی عزیزم :* من کی گفتم دی ماهی ام؟ O_o
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نو پایی اینجا توجه نکن ! نویسنده اش سال هاست که در این کار است!هرچند که نوشته هایش نابالغ است.

اینجا یک صفحه مجازی نیست بلکه صفحه ای از دل نویسنده است که دوست دارد همراه داشته باشد.

اگر از اینجا گذر کردی و خطی از دل نوشته هایش را خواندی ، یادگاری ای برای او بگذار ...
Designed By Erfan Powered by Bayan