ستاره باران

17

چرا منو مامانم اصلا کنار نمیایم ؟ چرا ؟؟
چن روز پیش گفتم یه چی برا خونه بخرن مامانم گف هر وقت رفتی خونه خودت اونموقع بخر :|
حالا هم که موقع خونه تکونیه میگه بیا کمکم ولی منم گفتم مگه خونه منه؟ انصافا خونه منه که بهش کمک کنم؟


اینم هست اما فکر کنم ناراحت شد مامانت من که مامانم ناراحت میشه یعنى منو کشته هر چى میگم ناراحت میشه
مامان منم همینطوری :(
پنجشنبه ۲۵ شهریور ۹۵ , ۱۲:۱۲ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
مامانی که با آدم دهن به دهن نذاره و با تیکه و متلک هی آدمو جز نده مامان نیست
مجسمه ی آزادی آمریکاس:دی
یعنی همه مامانا همینطورن ؟!!:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نو پایی اینجا توجه نکن ! نویسنده اش سال هاست که در این کار است!هرچند که نوشته هایش نابالغ است.

اینجا یک صفحه مجازی نیست بلکه صفحه ای از دل نویسنده است که دوست دارد همراه داشته باشد.

اگر از اینجا گذر کردی و خطی از دل نوشته هایش را خواندی ، یادگاری ای برای او بگذار ...
Designed By Erfan Powered by Bayan