ستاره باران

:|

 آب نعمت خیلی مهمیه ...  آبامون از ظهر دیروز قطع شده و تا الانم ادامه داشته ...

مثل اینکه آب منبع تموم شده  :|

حالا باز خوبه چون آب های ما برا چایی و اینا خوب نیس همیشه تو خونه آب تصفیه شده داریم وگرنه حتی یه چیکه آبم نمیتونستیم پیدا کنیم !

بیایید تو مصرف آب صرفه جویی کنیم عزیزان :)


ناجور به فکرم افتاده این ارشدو ثبت نام کنم بعد مرخصی بگیرم! چون شاید سال بعد نتونم قبول شم! ولی آیا میشه؟ کسی اطلاعی در این مورد داره؟ 

سال 91 که انتخاب رشته میکردم دانشگاهمون دو نوع رشته داشت که یکیش رتبه حدود 2000 اینا میخواس یکیشم در حدود 6000 ! منم که رتبه ام 2000 بود با اینکه اون نوع دومم انتخاب کرده بودم ولی کسر شانم میومد برم پیش 6000ها  بشینم! البته مصاحبه هم داشتیم که اگه امتیازم کم بود امکان داشت نوع دومیو قبول شم! شبش که قرار بود نتایجو بدن گفتم اگه نوع دومو قبول شم نمیرم !! زد و نوع اولیو قبول شدم ...

حالا بعد 3/5 سال وضع نوع دومیا از ما نوع اولیا بهتره! به اونا ترم تابستانی دادن ، هر ترم 24 واحد دادن و 7 ترمه تموم کردن و از مهرم میرن سر کارشون ولی ما هنوز بلاتکلیفیم ! میگن شما هم از مهر میرین سر کار ولی باید درستونم بخونین! اونم چطوری؟ دو ترم 10 واحدی بتون میدیم! یعنی عملا 9 ترمه تموم میشیم ! نوع دومیا کارشون خیلی آسون تر از ماست ! روحیه شون خیلی خوب تر از ما نوع اولیاس! درس های کارشناسیشونم خیلی آسون تر بود! تازه از مهر امسالم میرن سر کلاس ارشدشون ... ولی من باز هم یه سال عقب افتادم! همیشه یه سال عقب بودم! متولد دی ماه بودم و نیمه دوم! یه سال پشت کنکور موندم ! دانشگاهم ورودی بهمن شد! الانم که دارن یه سال درسمونو کش میدن ...

بزرگترین ضربه رو منو امثال من از مسئولین بی کفایتمون خوردیم ...


سلام عزیزدلم.
من برگشتم..
به نظر من ثبت نام کن اگه بشه...
سلاااام ، خوش اومدی عزیرم :* ، دیگه خودمم این تصمیمو گرفتم اگه بشه حتما ثبت نام میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نو پایی اینجا توجه نکن ! نویسنده اش سال هاست که در این کار است!هرچند که نوشته هایش نابالغ است.

اینجا یک صفحه مجازی نیست بلکه صفحه ای از دل نویسنده است که دوست دارد همراه داشته باشد.

اگر از اینجا گذر کردی و خطی از دل نوشته هایش را خواندی ، یادگاری ای برای او بگذار ...
Designed By Erfan Powered by Bayan