ستاره باران

3

24 مرداد میرم مشهد :) امام رضا طلبیده :) امیدوارم بتونم استفاده کنم :)
میخواستم تا مشهد رفتنم گوشیمو عوض کنم ولی با این شرایط نمیشه! دوس داشتم note بگیرم آخرین مدلش 5 هس هفته اول شهریورم مدل بعدیش (7) میاد! حالا اگه الان بخرم خیلی ضرر میکنم! هم اینکه وقتی 7 بیاد قیمت 5 خیلی پایین میاد همم اینکه اگه قیمت 7 دو خورده ای بود میتونم بگیرم ولی تو یه سایتی نوشته بود حدود قیمتش احتمالا 3400 باشه که اونموقع باید 5 و بخرم.
به فکرم زده برم s7 بخرم! یا هم s6 ... ولی اونموقع گوشی به دلم نمی شینه!
اگه نخرمم باید با این گوشی قراضه برم مشهد :| 
البته شاید بگین گوشی به مشهد چه ربطی به هم دارن؟ خب من میخواستم کل راهو بازی کنم  واسه همین :دی 
خب عکسم میخواستم بگیرم باز با این گوشی قراضه خوب نمیشه ...
این دانشگاه مام خیلی ... !! اول 260 گرفتن گفتن با قطار میبرنمون مشهد  بعد گفتن 130 بهتون برمیگردونیم با همون قطار! الانم میگن اتوبوس با 130 :| 
اگه دلم مسافرت و مشهدو نمی خواست اصلا نمی رفتم ولی چه کنم که خیلی دلم میخواد برم مشهد ....

+ خدایااااااا خواهشا این ست والیبالو ببریم دا 
ست چهارم : 21-19 
+ درسته باختیم ولی واقعاااااااااا این باخت چیزی از ارزش های ما کم نمیکنه! بچه ها با تموم غیرت و جونشون بازی کردن ، از لهستانم هیچی کم ندارن ... به قول مجری تو این المپیک خیلی باختیم ولی این غرور انگیز ترین باختمون بود
انصافا وقتی سید حالش خوبه تیممون خوب بازی میکنه ... ان شاء الله بقیه بازیارو ببریم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به نو پایی اینجا توجه نکن ! نویسنده اش سال هاست که در این کار است!هرچند که نوشته هایش نابالغ است.

اینجا یک صفحه مجازی نیست بلکه صفحه ای از دل نویسنده است که دوست دارد همراه داشته باشد.

اگر از اینجا گذر کردی و خطی از دل نوشته هایش را خواندی ، یادگاری ای برای او بگذار ...
Designed By Erfan Powered by Bayan